tirsdag 5. januar 2010

Julen er ute og jeg koser meg inne i kulden!!


Det er kjempekaldt der ute, men det er vel det over hele landet!!
Syns dette er bedre enn en sørvestkuling som vi er vant til!!

Liker å ha mye pynt overalt!! (Som min mann sier: "trenger alt å være stuer"?)
Disse skapene kan bestilles via låvebutikken! Søte med fine priser!! LIKER!!

Bokser til vaskelmiddel white og color.
Julen er ute! Det var faktisk godt!
Godt når den kommer og godt når den går!!



En ting jeg beholdte fra julen var kirkestaken i hvitt og brunt!
Kjøkkenet i hvitt og lin!

Rent og pent og man kan spe på de farvene på serivce og planter som man ønsker!!

På bordet er det voks duk i lin! Kjempekjekt med 3 barn i huset!!
Finnes i hvitt og lin! (Låvebutikken)
Skapet med lysfat.

Tv stuen i kveld! Fyres i ovnen fra morgen til kveld!

Her står den brune kirkestaken! Gir god stemning!
Engle pute og gardiner fra låvebutikken.

Ønsker alle ei riktig fin uke videre!!
Her er det telling av varer (siste innspurt!! )Gleder meg til å bli ferdig!!
Klem fra meg!!

14 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

FERDIG!!!
;)
Skal ALDRI mer gjøre det der for hånd!! (trodde ikke det var så mye, men det ble 7 fulle sider!)

Klar det må være stue over alt!! ;)

lisje astrid's husblogg sa...

Sååå koselige bilder:)Herleg stemning:)
Ønsker deg godt nytt år:)
Å ja:)Alt trenger å vere stuer:)Hihi:)
Nattaklem frå Astrid:)

My home is my Castle sa...

Den der har jeg og hørt hehe.. Klart vi må pynte i alle rom !!!
Du har det bare så koselig og lekkert.. :))

Klem,Kari

Beth sa...

Hjemmekoselig og stemningsfullt...
Unødvendig å være ute i kulda når en kan kose seg inne?

Lykke til med tellinga!

Beth`s småting...

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Så koselige bilder da. Mye fint i butikken har du også. ;o)

Klem Simone

Mitt hvite hus sa...

Du har et utrolig vakkert hjem... så klart en må pynte og stæjse i alle rom...

ha en fin uke...

Klem Kerstin

Hjerterom sa...

Hei og godt nytt år :)

Kempefint med deg Christina!
Mange flotte bilder fra hjemmet..

Vi har det best inne nå ja,bitkald her ..
Har vært ekstra kalt her da,men har nå fått inn ny ytterdør og vinduer..
Gleder meg til gangen blir ferdig:)

Ha en fortsatt fin dag.

Klem Siw

Anitas Interiør verden sa...

Urtolig koselige bilder med masse stemning :-) får vel aldri nok pynt noen steder, har også hørt den kommentaren :-)
Må jo få si at du har utrolig mye fint i butikken din også.
Ha en flott dag.Klem fra

Anitas interiør verden

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Heia :o))

Helt nyyydelig har du det!! Virkelig koselig!

Likte lysekronen på badet ditt...vaskepulverboksene var oxså stilige...og den duken du snakket om virket veldig grei når en har barn i huset ja :o)))

Må nok ta mej en tur å besøke butikken din til våren...:o)

Ønske dej en super flotte dag!

Klem Hege :o))

Anonym sa...

Nydelige og stemningsfulle bilder frå din LEKKRE heim:)Du har det sååå FINT:)
Koselig at du vil vere med på min Give Away:)

Ønsker deg en fin dag
Klem Nina

Kristins Hus sa...

Godt nyttår!!
Så koselig.. Ja, det er faktisk godt når julen er ryddet ut. Blir nesten litt godt å ikke ha ting rundt seg alle steder. Det har å gjøre med at vi har liten plass;-

Men jeg har ikke orket å ha den ut enda, pga farang i helga. Så her drysser det granbar og sviblene henger.... får vel ånden over meg, en dag:-)
Ha det fint
Kristin

Jeanette sa...

Nydelige bilder med en herlig stemning. Jeg ser du selger Green Gate produkter. Jeg er ute etter litt av servicet i pale blue. Har lett overalt på nettbutikker, men de har veldig lite utvalg. Kan jeg bestille hos deg om du har det jeg er ute etter?
Klem J.

Ruths datter sa...

Virkelig lyst og lekkert hos deg.Vakkert.
Klem

Guttemamma sa...

Fikk pakken fra deg i dag,tusen takk!! De var vakre,gleder meg alt til å henge de opp neste desember!!!
klem


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!