lørdag 23. januar 2010

Nye møbler fra min møbel leverandør!!


Vår er det ikke ute, men inne er det snev av vårlige toner og herlige farver!!
Dette servicet er ett av de første jeg kjøpte meg selv... Alltid likt blått!!

Nye møbler:

Dette skapet var nydelig, smalt og med nydelige profilerte lister!!

Og en hylle man kan dra ut til å ha t-lys etc på!!

Nytt salongbord endelig kommet i denne serien!! Søtt bord med hylle og to skuffet!

Liker veldig godt denne serien, tungt ,stabilt og nydelig utførelse som ser litt slitt ut!

Tv benken er også i samme serie!

I en kjeller er det lettere med hvite møbler!

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer!
Messe helgen nærmer seg og jeg gleder meg veldig til å møte flere bloggere med butikker over hele landet!!
Ha en nydelig helg!
Klem fra meg!!
PS: En palle med Lisbeth Dahl er kommet! Pakkes opp i morgen!!

14 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Nydelig hjem du har... og de koppene var virkelig flotte...
blått er fint...
Ønsker deg en fin helg..

klem Kerstin

Prinsesse Elin sa...

Nydelig Christina. Jeg har lagt min elsk på salong bordet. Blått er en farge som går igjen i hvert eneste rom her i huset. BLÅTT ER FLÅTT. hi hi.

Guttemamma sa...

De koppene er utrolig fine! Ja,møblene og....stilig med den hylla som kan trekkes ut!!
God helg og klem fra meg

My home is my Castle sa...

Nydelige møbler...
Og serviset da.. Lekkert..
Du har det bare så nydelig..

Klem,Kari

My home is my Castle sa...

Nydelige møbler...
Og serviset da.. Lekkert..
Du har det bare så nydelig..

Klem,Kari

Anitashems sa...

Flotte bilder av hjemmet ditt.
De nye møblene er kjempefine.
Ønsker deg en riktig god helg.
Anita:-)

Gina sa...

Hei hei!
Ble nesten litt skuffet jeg nå, håpet du hadde det fine blå serviset i butikken din ;)

Jeg har rett og slett sendt deg en awords jeg, med en liten utfordring i :) Du finner link til den på siden min :) (Er fersk blogger så jeg er ikke så inne på dette her enda :) )

Må bare skryte av butikken din! Og huset og selvfølgelig. Er jo så fint! Kunne ønske jeg bodde i nabohuset slik at jeg kunne komme innom deg hver dag,hihi ;)
Men er desverre minst en hel dagstur bare en vei så det får bli met å titte innom bloggen din..
Ønsker meg en slik butikk jeg og, drømme drømme..

Ha en super fin helg og kos deg med å pakke ut di nye varene! :)

Renate´s hjem sa...

Heisann. Da har du frista me nok en gang....
Hvor mye koster det salongbordet?
Det var bare så lekkert!

Rita Kjørsvik sa...

Hei,lurer på hva tv benken koster. Kan du sende svaret til denne epost adressen? ida91_zelda@hotmail.com

Christine Louise sa...

Nyyydelig :) Og sååå flotte kopper. Elsker blått og hvitt jeg også..

Du skulle hatt nettbutikk altså ;)

Klem

Interiør 63º N sa...

Hei
Må si meg enig med alle før meg her; koppene dine var kjempefine :O)

Ønsker deg fortsatt god helg :O)
så snakkes vi kanskje på torsdag igjen.

Kirsti

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Gleder meg sååååå til å få opp skapet fra butikken - moro med den ekstra hylla !!! Var blitt kjempefint hos deg med skapet . Mulig jeg rett og slett må få meg det ordet jeg også asssa ;)

Jeg har også endel blått og hvitt servise - det likår vi vettu!! Klem te dæ tjora.
Ps , nå har vi feira dagen med middag på India restauranten vår .....chattes senere !!!

Simones Country Home sa...

Så mye lekkert da! Å det passet jo bare så godt hjemme hos deg. ;o)

Likte den hylla godt.

Hvem dag skal du til messa da? Jeg skal dit på fredag, møter også Nina i Paradiset der.

Klem Simone

Fru Rosas Hjem sa...

Jeg også har alltid likt blått og har faktisk flere servise med blått i :)

Fine møbler. Likte det smale skapet veldig godt:) Er det også Harmonie?


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!