tirsdag 26. januar 2010

Nyheter og Tilda fra Ålgård.


Har fått inn masse nytt i helgen! Her er noe av det!
Nydelig vekker klokke er på lager igjen for dere som har ventet på denne!!

Rammer i flere varianter! Allerede utsolgt av noen!!

Med Sagen vintage kort er disse bare nydelige!!

Green Gate i mange farver som er kjempefine å blande!



Skåler og osteklokker i flere varianter.

Mange forskjellige t-lys holdere..

Stett fat i glass meg glass påske egg!


Sølvfat, blomsterpotter i glass og stett t-lysholdere med blondekant!

Masse nytt i låvebutikken!!

I går kom denne nydelig Tilda damen fra Bergen!
Prinsesse Elin har vært så snill å ta seg tid til å sy denne til meg!!

Syns de er så fine og kan ha de på alle rom!!
Denne fikk bli på kjøkkenet!

Jeg, mannen og Annas rom`s Anniche og Harald drar på årlig messe tur!! (ALLTID VELDIG MORO!!)
Det skal bli veldig gøy å se vårens nyheter!! Jeg kommer til å ta inn endel nytt til en større butikk! Så det skal bli kjekt å vite at plassen blir bedre ettehvert!
Men butikken er åpen som vanlig!!
May Cecilie ønsker dere velkommen!!
Mand, tirs og tors 17-20.
Onsd,fred og lørd 13-16.
Ha en fin dag og jeg kommer med ett innlegg når jeg er tilbake!!

11 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Såååå mye fint :))!!

Du er så flink !! Håper jeg en dag kan starte litt større butikk sånn som deg :))

Beth sa...

Sååå mye lekkert!!!
Enten MÅ jeg reise å besøke butikken din
ellers så MÅ du åpne en nettbutikk...
Håper på det siste,
det hadde vært det enkleste...:-))

Anonym sa...

Hei Christina. Ja det fylles opp med nye ting i butikken din ser jeg. De nye telysestakene var fine. Rammene også - mye fint med andre ord. Bildene i forrige innlegg gir et bedre bilde av hvor fine produktene er for oss som ikke kan komme innom butikken sin så ofte. Kos dere masse på tur så får jeg vente til sommer'n og kanskje en større butikk når jeg tar turen oppover. Hei så lenge.
Britt Eva

Huset på toppen sa...

Oj,så masse fint,nydelig Tilda Elin hr lage til deg:) Lykke til med innkjøps tur og på messen i helgen!
ha en fin tirsdag!
Klem Linda

Emmas Verden sa...

heisann Christina :)
masse lekkert her hos deg..og mer blir det jo når butikken blir større ;)
gleder meg også til messetur :)
jeg og min kjære drar..vi tar det som en langweekend og koser oss veldig :)
kanskje sees vi..??
kos dere og hils til Anniche :)
klem til deg..
Anne♥♥♥

Magdalena sa...

mye flott hos deg,- lykke til på tuuur...

Simones Country Home sa...

Lekkert lekkert lekkert! ;o)

Masse fint her ja.

Klem Simone

Renate´s hjem sa...

Heisann!
Ja jeg ble veldig fornøyd!
Kommer til å bestille mere av samme serien!
Bordet er bare kjempe søtt!
Du skulle hørt Niklas på 3 år.
Mamma, det er nyyyydelig! he,he

salige lavendel sa...

Hjelpe meg så mye lekkert! Hvorfor har du ikke denne butikken i Mandal...?? Synes du skal flytte =)

Juno sa...

Hva i all verden kosten der vekkerklokka? Jeg MÅ jo ha en sånnen! Sender dere også eller?

Anne sa...

Hei hei!
For ein fantastisk vakker blogg du har:) Skulle ynskje eg budde nærare butikken din, det er heilt sikkert.
Eg har bestilt slike vakre el-kyrkjelysestakar, og når eg ser dei her hos deg så gler eg meg i hjel til dei kjem i posten:D
Så har du jo fått inn dei nydelege Claire multi-skålene til Green Gate, dei ynskjer eg meg sånn, men finn dei ingen stad. Trur du må vurdere nettbutikk, slik som det blir nemnt på lenger oppe her, ja;)
Eg kjem i alle fall tilbake til bloggen din!
Ha ei herleg helg:)
Klem Anne


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!