søndag 24. januar 2010

Nyheter i låvebutikken...


Har fått hjelp av min datter Sunniva til å få til fine bilder!
Hun er blogger selv og har denne bloggen her !

Masse vakkert fra Lisbeth Dahl er kommet!

Nydelige påskeegg!

Sølvfat i allmass til å legge egg på!!

T-lys holdere i mange varianter....

Stor flower pot til orkide!!

Her to varianter sølv fat...

Nydelig boken Romantiska hem og inspirasjoner i hvitt på lager igjen!!
Til alle dere som elsker denne stilen... DETTE er boken!

Dette søte fatet er ett brødfat! Men nydelig til pyntefat!!
Rammer i flere varianter!

Enda har jeg halvparten igjen å pakke opp!!
Mye mere blir pakket opp i løpet av morgen dagen!!
Da kommer flere bilder!
Ønsker alle en nydelig søndag!
Klem fra meg!!

10 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Oi, her var mye fint. Må ta en tur igjen snart tror jeg....

Simones Country Home sa...

Så mye lekkert da! Ja det må jeg si, smaken er det ikke noe galt med i værtfall. ;o)

Ha en fin søndag.

Klem Simone :o)

Fru Luna sa...

Så mye lekkert! Hjemmet ditt er også virkelig flott. Har kost meg ned gjennom bloggen din :)
Ha en fin søndag!

Anitashems sa...

Wow, så mye lekkert!
Alltid hyggelig å titte innom bloggen din.
Ha en fortsatt fin søndag.
Anita:-)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så masse fint.. å de telysholderne i hvit, var jo nydelige :)

Klem

Christine Louise sa...

Så utrolig mye vakkert :) Og bloggen til datteren din var kjempe søt :)

Klem fra meg..

Beth sa...

Såå mye lekkert!
bare synd jeg bor så alt for langt unna.
Skulle gjerne å "rotet" litt rundt om i denne butikken ja... :-))

Guttemamma sa...

Mye lekkert!! Hva koster den boken igjen...??

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så mye fint hos deg.. nydelige bilder...

Ønsker deg en fin uke...


Klem Kerstin

Anonym sa...

Masse lekkert:)
Nydelig bilder:)
Ønsker deg en fin dag
Klem Nina


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!