søndag 4. april 2010

Det nærmer seg...

Starten på ny butikk! Fra 16 kvm til 42 kvm vil utgjøre endel!!
Her kommer en stor veranda med trapp...
Her blir det mulighet for bord og stoler til en kaffe sup!
Det har kommet og gått endel ute interiør allerede!
Været her er helt fantastisk!
Kommer stadig noe nytt...
Venter både utepotter, urner og zinkhus neste uke!
Masse varer er kommet og mye er på vei!

Så nå skjer det mye på "skogheim" fremover!!
Velkommen for en titt!
Åpner igjen tirsdag 17-20.

Klem fra meg!

6 kommentarer:

Villa Solheia sa...

JA TAKK...tar gjerne en kopp kaffe på den nye verandaen:-)
Skal bli artig å se butikken når det blir ferdig!!
Tror jeg må begynne å spare allerede nå jeg...

Anonym sa...

Hei hei:) Det blir veldig spennende å følge med på utbyggingen fremover... Er vel bare å begynne å spare for det blir vel enda mere fristelser når du får større butikk:)
Kommer innom når du har fått zinkhusene i hus og da blir det "lodd" til voksduken i samme slengen:)Også må jeg jo ta en titt på de fine fuglehusene som du har avbildet, så jo ikke de i går jeg men sånn er det vel når skravla går og det er SÅ mye fint, vanskelig å få med seg alt på en gang da ja:)
De kurvene dine som du har avbildet i gangen var jo så fine å da:)

Klem fra Kristin rett rundt svingen:)

Anonym sa...

Hei Christina. Så spennende hos deg fremover. Bra butikken din går så godt. I dag har vi endelig hatt en dag med sol og vi har kjørt slalom og grillet i bakken. Ha en søndag - enda er det et fridag til Herlig. Klem Britt Eva

Linn`s Lille Lykke sa...

Så spennende med større butikk, du har masse fint.
Jeg har prøvd å sende en mail til deg, men fikk ikke til, jeg lurte på prisen på di maileg kaninene?

Klem fra Linn

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Ja dette blir nok bra. ;o)
Kjempemasse fint du har fått in nå.

Klem Simone

Guttemamma sa...

Kjempegøy,høres ut som du koser deg!! Masse lykke til!!
klem♥♥♥


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!