fredag 30. april 2010

Ett lite blogginnlegg før helg!!

Ikke mye minner oss om vår! De øs pøser det det med regn:/ og det er kjølig!
Herlig å se bilder fra sommeren i fjor!!
Vi håper at det snart bir varmere!!

Det nye familiemedlemmet har kommet til "skogheim"
Silje er navnet og det er Sarahs katt!!
Som dere ser er de såå gode venner!!
Baby Silje har holdt Sarah våken litt i natt, så de sluknet tidlig i kveld!!

Litt bilder fra hjemme:

Husker dere den katten jeg fant? Nå er eieren funnet og glad som hun ble sendte hun meg en nydelig bukett!! Som takk;0)






Stickersene er på låvebutikken igjen!!


Dette var alt fra meg denne gang!
Skulle vært flinkere med bloggen ,men det går i ett om dagen!
Ny butikken er i gang og jeg gleder meg til 26 kvm større enn før! Fra 16 kvm til 42 kvm!!
Ha en strålende helg alle samme!!

10 kommentarer:

Ruths datter sa...

Rett og slett kjempekoselige bilder hos deg i dag. Og den nydelige katta da. Ønsker deg og dine en super helg

Anonym sa...

Du he en lekker heim,Christina♥
Koslige bilder ta Sarah og pusen♥
Ha ei fin helg:)
Klem Nina

lisje astrid's husblogg sa...

HEI♥
Sååå søt liten pus og lita pie♥
Vil ønske deg ei god helg i din vakre heim♥
Klem frå Astrid:)

Magdalena sa...

så my efint på en gang.. søt lita dukk emed drømmepusen...
klem¨¨*

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så søt lillepusen er da :)
Og så fint navn ho har fått da :D Som min Silje :D

Bra at andre pusen kom seg vel hjem da.. Og eierne var sikkert glad for det :)

Kjedelig vær vi har ja!
Det var koselig å sees her om dagen.. har lagt ut fine bilder av PIP ene :)
Gleder meg til vi flytter nå, så kanskje det blir oftere!

Ha en koselig kveld Kikki, og hils til John Ivar

Klem,klem

Minka sa...

For en herlig liten pusekatt, ser ut som bestiser de..Og tror ikke du får noe problem med å fylle opp de nye kvm i butikken din,hehe...Ha en flott helg, klems..

Simones Country Home sa...

Åååh du har det så utrolig koselig hjemme. ;o))

Give away på bloggen min.

Ha en knall helg.

Klem simone. ;o)

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ for en søt pus dere har fått da.. nydelig..
Da har vi små bebbiser begge to vi da.. O=)O=)

Herlige bilder..

solen skinner her, men det er ingen varme..

Nyt helgen og puse katten..
klem Kerstin

Unknown sa...

For noen nydelige trøtte prinsesser:) Vi har 2 katter selv, men det er noe ekstra med kattunger, de er så hærlige! God helg!

~Natalie~

Silje Kristin sa...

Nydelig pusekatt :) Og så fint navn da ;)

Lengter etter sommeren her også nå ja..

Håper dere koser dere i helga!

klem.


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!