mandag 5. april 2010

Disse er bestilt til låvebutikken!!!

Her stråler solen i dag også!
Vi har hatt ei nydelig påske her på nordmøre!!
Har fått tid til å bestille litt varer i påsken...
Disse nydelige koppene kommer snart!!!
En herlig fargeklatt i tilværelsen...
Det kommer krus, asjetter, kaffekopper og boller!
Herlige fargekombinasjoner og varianter, ikke er prisen høy heller!!
Disse er bare skjønne!!
Har fått plantet litt stemor utenfor!
Nå er det vår!!
Dette kommer like over påske med masse nye tips til hage og hjem!!

Ønsker alle en herlig 2.påskedag!!
Klem fra meg!

15 kommentarer:

Anonym sa...

Hei og vel overstått påske. Her har vi endelig sett litt til sola i går og i dag er det meldt bare regn. Skulle bruke hjemmepåsken til å få ryddet litt, men vi må jo ut litt med minsten så det har det blitt lite av. Snøen smelter og er halvert, men ... er en del igjen før vi ser gresset. Ha ei fin uke Christina og gleder meg til jeg skal oppover igjen. Huset som brandt i går på øya er naboen vår. Trist når alt brenner og er borte. Godt de reddet livet.
Klem Britt Eva

Garden Angel sa...

Hei hei...og fortsatt god påske!
Alle disse fristelsene da!!!!

Kan du ikke være så snill og pakke med deg familien og butikken og flytte hit ned til østlandet???
Du viser alltid så mye lekkert;)
Sukk:))
Håper dere har hatt fine dager i påsken!
Jeg har jobbet masse, men vi har også hatt tid til familiekos, og det setter jeg stooor pris på!

De tekoppene var bare sååå lekre og såååå helt min smak!!!!!
Hvor kommer de fra?
Kanskje jeg kan få tak i de her et sted?

Ønsker deg en ny fin uke!
Klem fra meg(",)

toves sammensurium sa...

Jippi...får du PIP!!!!!!!!! ???!!!!!!!!!
Enda en god grunn for meg å ta meg en tur på besøk...du får si fra når du har det i "hus" :)
Tenkte jeg skulle bestille fra PIP Studio eller evt Cornelias hus...men MYE kjekkere å få besøke deg og se på det "live" og så kjøpe hos deg...gleder meg:)))))

Må gi deg masse skryt for alt det fine du kjøper iunn til butikken og kundene dine...sikkert bra for lommeboken min du er et lite stykke unna,men som sagt ikke lengre enn at jeg snart er der hos deg:)))
Nyt siste,nyyydelige dagen av påsken :)))

Bettum Villa sa...

Kjempe fine kopper!

Klem Madelen

Beth sa...

Så mye lekkert! Jeg har ikke godt av å se alle disse fine rosetingene du viser jeg...
Får jo så lyst på alt sammen?

Klem Beth`s småting...

Hilsen fra landet sa...

Ah! Så vakre!

Ruths datter sa...

De rosekoppene er jo bare så søte.
Klem

Anonym sa...

De koppene var lekre.

Monica sa...

ahhh disse bare elsket jeg!!! Har heller ikke noe godt av å se alle disse vakre rosetingene... Ønsker deg en nydelig kveld. klem monica

Simones Country Home sa...

Åh så fine ting du har bestillt da. Jeg må snart få somlet meg til å kjøpt inn litt av dette her jeg å. ;o)

Ha en knall uke.

Klem Simone

Mitt hvite hus sa...

ÅÅ så skjønne kopper og krus... nydelig rose mønster..

her var det vår når vi kom hjem fra ferien... herlig..i dag blsåer det surt ute..

ha en fin uke..

Klem Kerstin

LIVS LYST sa...

Hei!

Påskeferien er over og nå har jeg endelig mulighet til å respondere på din bestilling av 10 stk sandkakeformer.

Jeg trenger din mail-adresse slik at jeg får sendt deg bestillingen.
Send meg gjerne den informasjonen på min mail:

lifehere@hotmail.com

Vennlig hilsen Liv

Sivs verden sa...

Nydelige kopper!:)

Landsbyhagen...mitt jordbærsted sa...

Hei...jeg fikk så lyst til å gi deg en pokal fordi du har en så koselig butikk, fine bilder på bloggen, de gir meg masse inspirasjon...den ligger inne på bloggen min.
Klem fra Kirsti.

HAKALLE sa...

Hei! For ein nydeleg butikk du har!! Kom tilfeldigvis over facebooksida di på Cream si side. og eg som akkurta var i Kr-sund på reiselivskonferanse, og ikkje visste om deg!!! :-( Er det nytt bygg du har? Eg har lødebutikk sjølv, med det ein i ei gammal ombygd løde med kafè og galleri. Vi driv opplevingsgard her vi bur. Har du lyst, så er vi på blogg, facebook (Hakallegarden) og heimeside. Du kan også sjå litt frå min butikk frå ei bloggedame som var her på besøk i påska www.einstøvelogeinsko.blogspot.com.Eg vart veldig inspirert av å sjå bilda frå butikken din. Det er så godt med alt det lyse rolege, sjølv om eg altid endar tilbake til fargane :-) Det er vel det som er meg trur eg :-)

mvh Aina på Hakallegarden


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!