torsdag 15. april 2010

Hytte i hodet hele dagen....

Her er drømmen....
Men når det blir vet vi ikke enda!!
Tomten er iallefall kjøpt og da er ikke planene vekke fra hodet mitt!
Dette bolig pluss magasinet hadde ett hjem jeg ikke glemmer!!

Nemmelig brunt og hvitt!!
Sånn stil ønsker jeg i min drømmehytte!!
Som dere alle vet så har jeg masse brune møbler og pyntegjenstander!!
Som jeg ikke vil kvitte meg med!
Alltid syntes at litt kontraster er fint!!
Så dette er perfekt til mine "hode" hytte planer!!
Skinn sofa er praktisk på hytten! Lettstelt og god sitte comfort.
Hvitt er fint kombinert med brunt!
Mye covent garden har jeg investert i opp igjennom årene!
Dette kommer på sin plass i en hytte en vakker dag!!
Denne stolen er en stol for mye her i stuen!
Tror jeg har møbler til å fylle opp en hytte.
Arvet akkurat seng, sminkebord og nattbord fra min avdøde gode bestemor!
Og en gammel spisestue arvet av en god venninne! (Brun!!)
Så nå er det bare for meg å vente på hytten, og dette kan ta sin tid!!
Heldigvis er mannen i huset enda mere ivrig!
Så jeg gleder meg til å dekorere den en vakker dag;)


Ønsker alle som er innom en snart god helg!!
Klem fra "hyttedrømmeren".

15 kommentarer:

Fru Rosas Hjem sa...

ÅÅå så kjekt å ha noe å drømme og se fram til:))

Fine bilder du viser. heldig som har plass til å lagre og gjemme bort til senere bruk:))

Klem fra AnnElin/ Fru Rosa

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe herlig!
Den hytta kommer til å bli som en DRØM!!!

Masse fint du viser, som alltid, Christina!

Klem

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Deilig å ha noe å drømme om i framtiden.. Men kjenner jeg deg rett så varer det nok ikke lenge før Johnne-mannan er er ute og snekrer sammen hytta tenker jeg! Ha ha...
Og han er jo minst like ivrig, så du slipper også å mase ;D
Blir spennende!
Når blir det dokkehus på Sarah da?
Ho prata om at John skulle lage det i fjor sjø... Ønsker "meg" dokkehus jeg også. He he.

Klem Anita

Det lille huset med druehagen sa...

Hei.
Flott med drømmer, håper de snart går i oppfylelse!!
Det er kjempe fint med brunt og hvitt, litt tungt og litt lett. Har kjempe sans for det selv:)
Ha en flott dag videre!!
Hilsen Gro-Beate

Behindabluedoor sa...

Nydelig hytte Christina =)
Den kan du komme til å trives i...
Ha en fin ettermiddag.
KLem, Mona

Drømmen om en eplehage sa...

Brunt og hvitt er kjempefint C!
Så herlig med hytte. Vi skal ta over skrottens barndomshjem, så det blir hus ved sjøen på oss i stede. Ikke så ille det heller, men en litt annen stil. Da kan jeg la det stå til med New England og Riviera og DET skal bli stas det. Selv om det ikke blir noen oppussing med det første gjelder det å ha planene i orden. Knis!

Takk for stemmen. Har såååå lyst på den stolen. Kjenner jeg blir helt rar. hihi!

Duken er kjøpt på Kid. Under 100-lappen tror jeg. No og 70 kanskje. Samme mønster som koppehåndduker. Jeg liker den knallgodt, selv om den er håpløs å få skrukkefri. Mulig det har med mine strykeegenskaper å gjøre... kremt-

Nå må jeg hoppe i ull og regnklær. Skal på trimmetur på fjellet med venninnene.

Klem og kos ♥

Guttemamma sa...

Vi har og kjøpt hyttetomt,gjett om jeg koser meg med planleggingen...
hvor skal dere bygge?? VI har kjøpt på Norefjell..
klem

My home is my Castle sa...

Ja du får en lekker hytte ..
Heldig som har mye av inventaret klart :))
Brunt og hvitt er lekkert ..

Klem,Kari

Ruths datter sa...

Oj så fint da.Godt å ha noe foran seg.Du er så flink at den hytta kommer til å bli en drøm. Drøm videre. Slikt blir det noe av.

Emmas Verden sa...

vi drømmer også om hytte ;)
men nå får vi konsentrere oss om påbygget..mye som skal bestemmes :)
ha en fin kveld!!
klem Anne♥♥♥

Renate´s hjem sa...

Det var en fin hytte da!
Så bra du har tatt vare på de brune møblene dine da. Blir vakkert! Satt å drømte meg bort selv i disse vakre bildene!
Lykke til!
Klem

Simones Country Home sa...

Hei hei.


Hehe moro å se, akkurat de samme tingene som jeg har. Masse Covent ting. Ja det er fint altså, men det kommer og går. ;o)

Villa Drømmeverden sa...

Det bladet festet seg hos meg og:) Jeg har klippet det ut så nå ligger det i idepermen min:)

Hytta kommer til å bli så koselig!

Simones Country Home sa...

Heia.

Oy det bladet må jeg kjøpe ja, heter det bolig pluss altså??? Liker den stilen masse. ;o))

Klem igjen.

Simone

Mitt hvite hus sa...

Så moro å drømme litt da.. planlegge og kose seg...

og jammen har du mange fine brune møbler..syns brunt er kjempefint jeg... hytta blir nok nydelig innredet når den dagen kommer...


kos deg med ideer og drømmer..

god helg.

Klem Kerstin


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!