torsdag 1. april 2010

Herlig påske på "skogheim"!

Påsken er her og vi koser oss!
Været har vært fantastisk, i går ryddet vi veranda og koset oss utenfor i hele dagen!
Sol og 11 grader!!
Her er bilder fra da jeg fikk inn Green Gate for første gang!
Rundt påsketider for to år siden!
Blått er en herlig farve!!
I går handlet vi inn til påske, blandt stor trafikk og masse folk vandret denne søte katten...
Mine jenter var "in love" med engang...
Den var mager og sååå kosete. Tydelig underernært og mangel på omsorg.

Jeg sjekket hele bebyggelsene om noen savnet henne.. Men ingen hell!
Vi tok henne med oss hjem for å sjekke ut mere og gi den mat.
Helt vill spiste hun seg mett og sloknet på stedet, stakkars lita!
Så nå ligger hun inntil meg og sover!
Dette er vel bare en av mange tilfeller der kattene går uten hjem. Denne er blitt observert i lang tid der opp, men vi skal gjøre alt for å finne eieren først.
Hvis ikke får hun bli her hos oss på "Skogheim"
Så ha en fin skjærtorsdag alle sammen!
Klem fra ei som er svak for firbente!!

7 kommentarer:

Hulda sa...

Godt å lese at dere tok til dere katten. Synes det er så trist når dyr ikke har det bra. Kos dere i påsken! Flotte utebilder.

IngunnBW sa...

Så fint at dere har tatt til dere katten :) Det varmer å høre om gode, dyrevennlige mennesker :) Hos dere får nok pusen det godt. Så søt hun er!!

Jeg har også tatt med meg hjemløse katter hjem. Men pga eldstesønnens allergi har jeg funnet nye hjem til dem, bortsett fra den ene som ikke ville være inne, hun ble utekatt hos oss.

Tenk 11 grader! Her er det noen få pluss og det har øst ned i over et døgn nå. Akkurat nå er det opphold, håper vi kan få litt fint påskevær her på østlandet også .)

God påske til deg og dine, både på to og fire

toves sammensurium sa...

Å så skjønn den katten var da!!!!!!! Bra den traff snille dere:)
Vi har også en katt gående utenfor butikken....jeg har matet den i mange mnd men har aldri sett en så pysete katt før! Den bor under en brygge rett utenfor,og kommer om kveldene når vi stenger og jeg roper.Klarte å maten den med hånden en dag,men prøvde å gripe tak i den og siden har den vært like redd stakkars...men vi satser på å få lurt den slik den kan komme hjem til oss og få det godt til slutt.Det er ikke den første katten jeg har tatt med hjem fra jobb....
kos dere i påsken :)))

Hilsen fra landet sa...

Herlige bilder!! God påske til deg!

Ulla-Kristiina sa...

Wonderful pictures!!

I wish you a happy Easter!!

Unknown sa...

Herlige bilder! .)
Så heldige da med været, her har vi nesten regnet bort isjh!
Så nudelig katt, godt den traff på dere!! :)
Takk for hilsen hos meg :)
Kos dere videre med nytt familiemedlem - god påske! :)
Klem Anki

Randi sa...

hvor fant dere denne katten?


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!