torsdag 1. april 2010

Påskepyntet hjemme.

Jeg er vel ikke den som pynter mest til påske!!
Men litt blir det!!
Dette egget fikk jeg av Nina da vi besøkte henne! Sååå fint;)
Faktisk kjedet meg i dag!
Jeg passer ikke til å sitte hjemme en hel dag og ikke gjøre noe!
Men lille Sarah er syk så da må vi holde oss innendørs!!
Fikk dillet og dallet litt hjemme... La dette hekle pleddet på bordet som duk;)
Tent lys og koset oss mest mulig!!
Disse og etg.fatet er fra låvebutikken!

Eggene som ligger her er fra Jeanne d`arc living som jeg hadde i butikken for to år siden!!
Så fine!!
Narcissen vokser og spretter snart ut!

Påskeliljer i green gate`s latte kopper!
Egg formet som lys i glass eggeglass!
Og maileg kaninen ønsker velkommen!!

Ønsker alle en nydelig påske videre!!
Klem fra meg!

12 kommentarer:

huset ved elva-elin sa...

Koselige bilder du viser :)
Ha en fortsatt fin påske.
Klem Elin

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Koslig påskestemning i heimen din vennen ! Klem

Familien i Fjellborg sa...

Stemningsfulle bilder du viser.
påskehilsen fra anita s

Anonym sa...

Fint hos deg i dag og ; ) Så deilig med all snøen som er borte. Det er den ikke her enda.
Jeg har sydd kjøkkengardiner i dag. Viser de i morgen. Ble for lite lys i ettermidag. Ha en fin kveld. Hilsen Britt Eva.

Anonym sa...

Nydelige stemningsbilder,
Christina:)
Ønsker deg ei fortsatt
fin påske:)
Klem Nina

Nina i Paradiset sa...

Kjekt at du er fornøyd med egget!
Her er det stor frustrasjon over all snøen som okkuperer hagen min, men jeg er innmari motivert til å få den bort, så jeg håper at det hjelper både for å få bar mark og bar mage....
Sjokolademagen egner seg nemlig IKKE i bikini! ;)
En måned igjen til jobb nå!

Må få unna litt ute!

Kos deg med rolig påske! Jeg drømmer om å få lese en bok, men det har jeg nok ikke tid til. Får gjøre det når en blir pensjonist!

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så koselig det er hos deg, fine bilder.Ha en fin langfredag:))

Linn`s Lille Lykke sa...

veldig koselig påske bilder du har lagt ut av hjemmet ditt.
Hilsen fra Linn

Hos Jorunn sa...

Hei! Så fin blogg dette var og det ser kjempekoselig ut hjemme hos deg på bildene du har lagt ut. Jeg legger meg til som følger. Så bra at du tok deg av katten, jeg er også veldig svak for dyr i nød. Tusen takk for den koselige hilsen på bloggen min! Ønsker deg en fortsatt god påske. Klem fra Jorunn

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koselege bilder☺

God påske☺

Klem M♥

Simones Country Home sa...

Hei på deg.

Koselig du har gjort det til påske da. ;o)

En riktig god påske til deg. ;o))
Klem Simone

Brit Strikkenerd sa...

Her var det mye vakkert. Håper jeg en gang for komme meg på besøk på butikken din på vei hjem fra trøndelag til romsdalen. Den ser bare lekker ut:)


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!