søndag 25. april 2010

Nyheter!

Ett raskt innlegg!!
Gressenkefru og masse varer er kommet, ting tar tid!!
Min favoritt leverandør Jeanne d`arc living overrasker stadig med snadder!!



Herlige vinglass, dessertskåler og søte lysestaker...

Denne vekkerklokken er kommet!
Disse herlige rosemunde toppene er på vei!
Kommer nok like over helgen!!
Herlige PIP!

Disse har gått som varmt hvetebrød de siste dagene!
Ny bestilling ble sendt inn igjen i går!
Disse er noe av det fineste jeg har hatt i butikken!!
Ønsker alle en herlig søndag! Vi skal på tur!
Klem fra meg!

4 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så masse fint, Christina :)
Gleder meg til å treffe deg og se i butikken neste helg :)

Klem fra meg!

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Hei, hei :)

Klarte ikke å åpne bildet som kom med sms...
Tror det er noe som feiler mobilen min for tiden.

Håper på besøk en dag :)
Barna kommer hjem neste mandag(JIPPI) og da er Aurora hjemme også.

Klem Anita

Emmas Verden sa...

masse lekkert Christina :)
nå kommer snart PIP til meg også ;)
ha ei fin uke!!
klem til deg..
Anne♥♥♥

Lisemoren sa...

Ja dette var et nydelig service.

Du har alltid så mye lekkert

Klem fra Lisemoren


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!