tirsdag 27. april 2010

Ny bok til låvebutikken

Ny bok!!! Først kom romatiska hem & inspiration i vitt, nå har de skape enda en bok:
LEV VAKERT!!!
Denne kommer i høst og har 200 sider og 400 inspirasjons bilder!!
Denne er bestilt til låvebutikken og jeg gleder meg!
Av Perta og Ingela.
Disse to skuffer aldri!!

Det vil være om nyttårsfeiringer, påske, mat, midt sommerfester, grillkvelder, hage og masse annen inspirasjon!!
Vil noen reservere er dette den rette tiden!!
GLED DERE!!

Her er snart Sarahs lille kattepus!

Dette er ei liten jente som skal bo hos oss!
Gleder oss!!
Nydelig uke videre alle sammen!!
Klem fra meg!

Ps: mere info om boken? chr.skog@online.no

9 kommentarer:

Ruths datter sa...

Den katten er bare skjønn.Har hørt om den boka. Skal være bra.
Klem

huset ved elva-elin sa...

Ååå... så skjønn pus, jeg er så glad i katter og hunder.
Klem elin

Hulda sa...

Den boka gleder jeg meg til! Jeg er en av de heldige bloggerne som får med bilder i den. :) Nydelig kattepus du snart får i hus. :)

Simones Country Home sa...

Oyyy ja den skal jeg ha ja. ;o) Den forrige var jo bare sååå bra! :o)

Klem Simone

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Det var koselig å hilse på i dag.
Håper at det ikke blir så lenge til neste gang!

Og kjempekos at jentene er så mye sammen da! Det er jo blitt så populært å være sammen i den alderen også. Og de er så søte da.
Holder på å bli store jenter nå :)

Klem

Masy sa...

hmm, der snakker du jo gavetips! :)
for en fin liten pusekatt. hyggelig med nytt besøk :)
ha en fin dag!

Guttemamma sa...

Helt klart at den skal i hus senest 24.12...:-)

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Tusen tusen takk for koselig kommentar.Kjempegøy å få den flotte presentasjonen av butikken. Ønsker deg en alle tiders helg:))

Hilde sa...

Koppene er utrolig søte.


Det hvite hus i kvalvika!

Setter inn litt bilder av huset siden noen ønsket det!!



Etter.. En del gjenstår enda!